Neil Druckmann, jenž je scénáristou, kreativním režisérem a programátorem vývojářského studia Naughty Dog, plně chápe a respektuje, že ne úplně každý jedinec může souhlasit s tím, co se událo v herním příběhu novinky The Last of Us Part II, ale nic se pochopitelně nemá přehánět!

Konstruktivní kritika je v běžném životě vítána a ceněna, ale pokud se transformovat do útočné podoby, měnící se až v nenávist, je to prostě špatně…

Zaměstnanci studia jsou totiž bohužel v posledních měsících opakovaně slovně napadáni a častokrát i pronásledováni… a to nejen v online světě, takže reakce Neila Druckmanna na sebe nenechala dlouho čekat!

Hra je konečně venku a ať jsou reakce lidí jakékoli, my jsme na ni hrdí a věříme v ni. Jsou to jejich reakce a my s nimi nehodláme bojovat. Když ale vidím, co se děje členům našeho týmu nebo hercům našich fiktivních herních postav, kteří musí mnohdy čelit strašlivým a fakt hnusným věcem, jen těžko to dokážu pochopit a nesoucítit s nimi. I nadále se ale chci soustředit hlavně na ty pozitivní věci a nenechat se rozptylovat těmi negativními, takže se tohle všechno snažím víceméně ignorovat, ale pokud to všechno nabere na vážnosti, budu nucen vše ohlásit příslušným úřadům.

Neil Druckmann

Mohlo by vás také zajímat