Neil Druckmann, jenž je scénáristou, kreativním režisérem a programátorem vývojářského studia Naughty Dog, plně chápe a respektuje, že ne úplně každý jedinec může souhlasit s tím, co se událo v herním příběhu novinky The Last of Us Part II, ale nic se pochopitelně nemá přehánět!
Konstruktivní kritika je v běžném životě vítána a ceněna, ale pokud se transformovat do útočné podoby, měnící se až v nenávist, je to prostě špatně…
Zaměstnanci studia jsou totiž bohužel v posledních měsících opakovaně slovně napadáni a častokrát i pronásledováni… a to nejen v online světě, takže reakce Neila Druckmanna na sebe nenechala dlouho čekat!
Hra je konečně venku a ať jsou reakce lidí jakékoli, my jsme na ni hrdí a věříme v ni. Jsou to jejich reakce a my s nimi nehodláme bojovat. Když ale vidím, co se děje členům našeho týmu nebo hercům našich fiktivních herních postav, kteří musí mnohdy čelit strašlivým a fakt hnusným věcem, jen těžko to dokážu pochopit a nesoucítit s nimi. I nadále se ale chci soustředit hlavně na ty pozitivní věci a nenechat se rozptylovat těmi negativními, takže se tohle všechno snažím víceméně ignorovat, ale pokud to všechno nabere na vážnosti, budu nucen vše ohlásit příslušným úřadům.
Neil Druckmann