Jeden z největších světových řetězců rychlého občerstvení, notoricky známý McDonald’s, obratně reaguje na aktuální dění ve světe videoher a přidává se tak k mnoha dalším společnostem, vzdávajícím hold post-apokalyptické franšíze The Last of Us, konkrétně prvotině The Last od Us, která letos slaví úctyhodné desáté výročí od svého vydání v roce 2013.

Dobrodružná survival hra The Last od Us, včetně doplňující prequelové kapitoly The Last of Us: Left Behind, je neodmyslitelnou součástí historie herní platformy PlayStation a je jednou z nejoceňovanějších videoher vůbec.

McDonald’s v rámci oslavy výše zmíněného výročí na svých sociálních sítích zveřejnil tematicky laděnou fotografii, zachycují jeho outdoorový reklamní prvek v takové podobě, jak by vypadal po pandemii způsobené parazitickou houbou Cordyceps. Vtipný je sám o sobě i text u daného příspěvku – “když se ztratíš ve tmě, hledej oblouky”.

Zobrazit příspěvek na Instagramu

Příspěvek sdílený McDonald’s (@mcdonalds)

NEPŘEHLÉDNĚTE:
Veškeré informace o epizodách akčního seriálu The Last of Us, včetně odkazů pro jejich sledování, najdete ZDE!

Nahlásit chybu v článku

Mohlo by vás také zajímat