V zákulisí tvorby videoher se děje spousta zajímavých věcí, které si hráči takřka ani neuvědomují. Jednou z nich je pro animátory nepostradatelná a zájem stále vzbuzující technologie motion capture (zkráceně mocap), což je proces nahrávání pohybu skutečného objektu a jeho následné převedení na digitální model, díky němuž pak počítačové charaktery tvůrcům doslova ožívají před očima.

Jinak tomu není ani u zástupců zvířecí říše, na které lze narazit v průběhu akční hry The Last of Us Part II. Setkat se v ní můžete nejen se psy, ale také s koňmi, ovcemi nebo dokonce i do ostnatého drátu zamotanou zebrou… Všechna tato zvířata pro svůj pohyb ve hře potřebují nějakou reálnou předlohu. Psům pohyb logicky propůjčují psi, koňům a oné zmíněné zebře pak pohyb propůjčují koně… jak je to ale s ovcemi?

Neil Druckmann v nedávném rozhovoru prozradil, že na herní sekvenci, zahrnující tyto domestikované přežvýkavce, chované především pro vlnu, mléko a částečně také pro maso, mají ve skutečnosti podíl psi, kteří jsou speciálně cvičeni k tomu, aby se svou motorikou dokázali co nejpřesvědčivěji chovat jako ovce. To je určitě zajímavost, která stojí za zmínku, no ne?

YouTube video

Mohlo by vás také zajímat