Kdo už dohrál letošní novinku The Last of Us Part II, tak ten si určitě všiml, že oproti prvnímu dílu série je tato videohra minimálně jednou tak delší. Díky této (podle nás nepříliš zásadní) skutečnosti se našli jistí jedinci, podle nichž je hra The Last of Us Part II, a to i přes veškerý akcí nabitý děj, otravná tím, že je prostě příliš dlouhá a to možná až zbytečně!

Na tuto kritiku se rozhodl zareagovat samotný Neil Druckmann, nejvýraznější postava celého vývojářského studia Naughty Dog:

Nedávno někteří lidé začali říkat, že jsou naše hry příliš dlouhé. Navíc u The Last of Us Part II ještě spekulovali nad tím, že na jejím dlouhém ději trvalo oddělení marketingu!

Chci jen říct, že za mou šestnáctiletou kariéru v Naughty Dog nám marketing nikdy nekecal do toho, jak má být hra dlouhá a co v ní má konkrétně být… ani jednou! Je mi jasné, že pro někoho tahle hra prostě dlouhá být může, ale takové prostě bylo naše rozhodnutí!

Neil Druckmann
NEPŘEHLÉDNĚTE:
Veškeré informace o epizodách akčního seriálu The Last of Us, včetně odkazů pro jejich sledování, najdete ZDE!

Nahlásit chybu v článku

Mohlo by vás také zajímat