Evan Wells, jenž nastoupil do kalifornského vývojářského studia Naughty Dog v roce 1998, v němž mu zprvu byla primárně svěřena práce na hrách dnes již proslulých sérií Crash Bandicoot a Jak and Daxter, se po dlouhých 25 letech působení ve studiu, které vede od přelomu roku 2004 a 2005, rozhodl na konci tohoto roku odejít do důchodu a kompletní vedení studia tak přenechat svému pobočníkovi Neilovi Druckmannovi, kreativnímu řediteli a scénáristovi oblíbené videoherní série The Last of Us.
 
Na základě zákulisních informací Evan Wells odchod do důchodu zvažoval již delší dobu, ale z důvodu akutní restrukturalizace týmu studia, které k dnešnímu dni sčítá okolo čtyř stovek zaměstnanců, následně ještě několik let ve funkci šéfa setrval.
 
Je naprosto jasné, že se daný odchod Evana Wellse dotkne osudů několika zaměstnanců, kdy se například Erick Pangilinan a Jeremy Yates stanou nedílnou součástí vedoucímu týmu studia, a to jako vedoucí jednotlivých uměleckých oddělení. Anthony Newman bude zastávat post vedoucího produkce a designu, na Christiana Gyrlinga padne pozice šéfa technologií a Alison Mori ve studiu bude působit jako jeho manažerka a vedoucí provozu.
NEPŘEHLÉDNĚTE:
Veškeré informace o epizodách akčního seriálu The Last of Us, včetně odkazů pro jejich sledování, najdete ZDE!

Nahlásit chybu v článku

Mohlo by vás také zajímat