Zbrusu nový televizní seriál The Last of Us, který zaštiťuje americká stanice HBO, vsadil nejen na kvalitní herecké obsazení, věhlasný tvůrčí tým či důkladnou výpravu, ale samozřejmě také na masivní marketing, který samozřejmě nespočívá jen v tematicky laděných profilových fotografiích sociálních sítích skupiny HBO.
ⓘ Zdroj fotografie: facebook.com
ⓘ Zdroj fotografie: facebook.com
TV spoty, billboardy, PR články, bannery a tak dále… jasně, naprosto běžné reklamní prvky, s nimiž se v rámci každodenního života setkáváme téměř na každém kroku, ale co například taková netradiční spolupráce s vyhledávačem Google, hm?
Google je kouzelný nástroj, jehož prostřednictvím se k uživatelům může dostat něco, co by tak úplně nečekali… a něčím takovým je kupříkladu možnost jeho infikace nebezpečnou houbou Cordyceps.
Opravdu si neděláme legraci, vyzkoušejte si to sami:
- Otevřete na svém zařízení odkaz https://www.google.com/
- Do kolonky vyhledávání napište výraz The Last of Us.
- Klikněte na ikonku lupy nebo stiskněte tlačítko Enter.
- Na stránce výsledků vyhledávání chvíli scrollujte střídavě oběma směry.
- Následně na vás vyskočí tmavě červená ikonka houby 🍄.
- Několikrát na ikonku klikněte a sledujte, jak se infekce šíří na vašem displeji.
Právě na základě důrazných kampaní seriál zaujal jak očekávanou většinu herní komunity, tak i významnou část běžného a nijak nezainteresovaného publika.
P.S. Ve videu níže se můžete podívat na to, co nás čeká a nemine v dalších dílech seriálu The Last of Us .
