Jak již bylo několikrát zmiňováno, post-apokalyptická akce The Last of Us Part II od svého vydání sbírá jeden úspěch za druhým a dle aktuálních statistik už dávno předčila svého předchůdce, jímž je titul The Last of Us.
Jelikož se ale snad ve všech odvětvích letitě traduje, že dvojka nikdy nemá šanci dosáhnout kvalit jedničky, asi si teď říkáte, jak je tohle sakra u herní série The Last of Us vůbec možné, že?
Herec Troy Baker, který ve zmíněné sérii propůjčuje svůj hlas a celkovou řeč těla hlavnímu protagonistovi Joelovi Millerovi, má pro to poměrně zajímavou teorii…
Podle dosavadních čísel (a vášnivých diskuzí okolo nich) totiž údajně vše nasvědčuje tomu, že The Last of Us Part II si podle odhadů zakoupilo přibližně pouze 20% lidí, kteří jsou skalními fanoušky této série a její tituly nakupují a hrají sekvenčně.
To by pak znamenalo, že zbylých 80% lidí jsou ti, kteří se nechali ovlivnit masivním marketingem a The Last of Us Part II si zakoupili bez toho, aniž by předtím hráli poměrně dosti zásadní titul The Last of Us, včetně jeho prequelu The Last of Us: Left Behind. Gigant Sony ale nadále tvrdí, že se napříč všemi zastřešenými franšízami společností stále jedná o nejlepší možný konverzní poměr.
Na základě nedávných údajů se navíc společně s prodejem The Last of Us Part II také výrazně zvýšila prodejnost ostatních titulů série The Last of Us (článek o tom si můžete přečíst zde), což by právě potvrzovalo onu Bakerovu teorii. The Last of Us Part II tak evidentně přimělo nové herní publikum poznat původní příběh Joela a Ellie…